Ostrov

Posted: 27/06/07 in Visari
Etichete:

Ostrov

Aseara, sau mai bine spus, azi-noapte am vazut Ostrov. Nu pot sa spun ca am ramas cu o anumita impresie, ci doar ca am avut sansa sa am o experienta pe care nu o pot defini. Filmul, religios in sine, nu este habotnic, ci mai degraba revelator si dupa cum colegul meu Razvan spunea, oricine, chiar si un ateu poate sa se bucure de acest film.

Anyway, il recomand cu caldura si poate nu i-am inteles toate conotatiile ascunse sau mai putin ascunse ma bucur ca l-am vazut.

Comentarii
  1. Miruna spune:

    Da, tare mult mi-a placut filmul. Si comentariul tau de pe blogul andreanum la fel. 🙂

  2. Irina spune:

    un film excelent, intradevar.Vorbeste atat de frumos, dar si discret, despre ortodoxie, despre sfinti, si despre pacatosi.

Lasă un răspuns

