S-a întâmplat la Microsoft …

Posted: 2/10/07 in Bloguri, Technical Communication
Etichete:, , ,

După cum povesteşte Philip Su în articolul Office Hours: The Top 7 employee bungles using Office se pare că şi angajaţii Microsoft întâmpină dificultăţi când trebuie să folosească un produs din gama MS Office.  Unele dintre ele sunt aşa comune încât nu m-ar mira să le vedem în manuale la capitolul: Ce nu poţi/trebuie să faci cu MS Office.

În altă ordine de ideii, vă recomand blogul lui Harry Miller, technical editor la Microsoft. Are câteva podcasturi interesante.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s