fericire

Posted: 8/01/08 in Visari

citind un post despre fericire scris o talentata bloggerita mi-am dat seama /sau am inteles ca fericirea este personalizata si este unica pentru fiecare… chiar daca e posibil sa fim fericiti dintr-o cauza comuna, simtim fericirea in mod individual si personal… si din cauza asta este cu atat mai greu sa o gasesti si sa te bucuri de ea…

fericirea este scurta… n-ar putea sa dureze pentru ca ar fi altceva, s-ar dilua si ar ajunge banalitate… fericirea e o himera pentru unii si un target urmarit cu tenacitate de catre altii… si totusi n-am intalnit oameni care nu-si doresc sa fie fericiti…

cel mai mult ma bucur ca printre articole despre inmormantari, glume de prost gust, poze si romane – chiar unul interesant – mai exista si articole despre fericire si bucuria de a trai… sper sa gasesc mai multe bloguri cu astfel de articole

UPDATE: trecand prin memoria google-ului am dat peste un alt post despre fericire scris parca in alta viata.

Comentarii
  1. Liana C spune:

    subscriu
    fericirea e scurta

  2. lamya777 spune:

    nu, fericirea este lunga, dar relativa… d-aia se gaseste greu… fiecare doreste altceva….

Lasă un răspuns

