sa-ti doresti ceva

Posted: 24/03/08 in Visari

In weekend am fost intr-o scurta excursie in partea valona a Belgiei, in zona orasului Tournai la un coleg. Nu stiu de ce, dar mi-a placut foarte mult cum aratau casele facute din caramida rosie cu gradini si piscine, tot peisajul ala de Sinaia mai putin muntii…

Stiu ca suna ciudat – si nici macar nu am facut poze ca sa demonstrez spusele mele – dar exista o anumita armonie intre case si peisaj care m-a frapat si care m-a facut sa-mi doresc si eu asa ceva… nu acolo, ci in Romania unde exista peisaje, mai putin casele care sa se integreze in peisaj.

nu stiu daca chiar imi doresc o casa spatioasa, cu un labrador jucaus, cu un salon si proiector, cu o mica sala de biliard, cu centrala pe baza de panouri solare, cu o bucatarie superutilata si cu un semineu numai potrivit pentru serile lungi de iarna, dar ma gandesc ca mi-ar place… sa nu uit, gradina ar trebui sa arate ca… dar asta e o supriza… daca o sa arate asa cum imi imaginez, o sa postez niste poze 🙂

… sau poate e doar un cliseu. pana la urma, fiecare din noi isi doreste o casa, nu-i asa?

Important update: mi s-a indeplinit o dorinta, desi e putin cam tarziu, dar s-a indeplinit: ninge la Bruxelles si chiar ninge serios… incepe sa semene cu Romania… not.

Lasă un răspuns

