Garou – Que le temps

Posted: 22/08/08 in floue, Visari
Etichete:, ,

Citind de unele obsesii pe net, am aflat ca si Garou poate fi asa ceva… urmeaza un exemplu ca sa vedeti de ce se merita… ar fi mai multe, dar asta imi place acum…

https://techwr.files.wordpress.com/2008/08/05-que-le-temps.pdf

Que le temps me délivre des mots et puis des sorts
Que le temps me libère de ton image encore
Qu’il m’apprenne au-delà, qu’il m’apprenne demain
Qu’il m’apprenne à aimer, sans plus jamais d’chagrin

Que le temps me laisse vivre ma vie mais sans remords
Que le temps me laisse ivre et boire jusqu’à l’aurore
Qu’il m’apprenne à survivre, en oubliant ta voix
Et puis jour après jour, qu’il m’apprenne sans toi

Et si le temps m’entend
Qu’il te fasse revenir
Juste pour un instant
Un poème
Et si le temps m’entend
Qu’il sache te retenir
Juste pour un moment
Un „je t’aime”

Que le temps s’accélère même s’il me laisse livide
Que le temps exagère à m’en coller des rides
Jusqu’aux coins des paupières, qu’il fasse bien ce qu’il veut
Pour gagner toutes les guerres de mon coeur miséreux

Et si le temps m’entend
Qu’il te fasse revenir
Juste pour un instant
Un poème
Et si le temps m’entend
Qu’il sache te retenir
Juste pour un moment
Un „je t’aime”

Comentarii
  1. E chiar o onoare ca m-ai gasit pe net cautand dupa Garou. Nu stiu cat de mult iti place tie, insa eu sunt innebunita dupa el. Nu stiu nici daca i-ai ascultat toate melodiile, insa mor daca nu iti recomand sa asculti:
    Au plaisir de ton corps
    Seul
    Belle
    Demande au soleil
    Ne me parlez plus d’elle
    Gitan,
    of, Doamne ca nu ma mai pot opri. 😀

  2. Daniel spune:

    Nu te-am gasit exact dupa Garou, ci dupa obsesii in general dar obsesia cu Garou m-a frapat si m-a determinat sa-i dau mai multa atentie… si uite asa am ascultat un album intreg (Garou)… si multumesc pentru recomandari, o sa caut toate albumele si cum sunt aproape de Franta, poate o sa ma duc si la un concert mai spre toamna 🙂 … si cu obsesii din astea nici nu prea are rost sa te opresti 🙂

  3. :(( Deci acuma ma faci si sa te invidiez, nu???
    Si eu mi-am promis ca o sa ma duc la un concert atunci cand vine in Franta sau poate in Belgia. A scos un album in engleza si, desi imi place mult si ala, sunt sigura ca in alte tari n-ar insista atat pe melodiile in franceza si mie alea imi plac cel si cel mai mult. 🙂
    cat despre obsesia mea cu el… e prea dusa la extrem. Am trecut demult de varsta fanatismului, insa vocea lui si cuvintele catecelor imi creaza o stare deosebita. E ciudat, nu mi s-a intamplat cu nici un alt artist.

  4. Daniel spune:

    nu, nici vorba… oricum, daca e in Belgia, putem merge impreuna 🙂 si despre obsesia ta nu pot sa ma pronunt ca nu am aprofundat domeniul prea tare desi ma intereseaza psihologia foarte mult… sunt sigur ca exista o explicatie logica dar cat timp te afecteaza pozitiv nu e nicio problema si o explicatie ar rapi din farmecul obsesiei…

  5. machiavellian spune:

    Era o explicatie psihologica. Cica piesele (sau obsesiile lor) raman in minte datorita unor „lipsuri” in gama sau a unor masuri „ciudate” (7/8, 5/4, 11/12 sau ce le-o mai veni unora de teapa mea). Asta ziceau unii in Nature acum cativa ani.

    (Ma rog, pe cat de mult am incercat eu sa aplic explicatia asta la diferite piese „populare” pe atat de mult am gasit-o lipsita de fond.)

  6. Daniel spune:

    Interesanta explicatie… nu m-am gandit ca melodiile sunt de vina… eu cred totusi ca depinde de resorturile interioare ale fiecaruia mai ales ca obsesiile muzicale sunt cam diferite si uneori o melodie obsedanta pentru cineva (sa zicem cu gusturi asemanatoare) ne este cam indiferenta si nu trezeste niciun sambure de obsesie.

  7. machiavellian spune:

    Dupa cum spuneam, eu n-am reusit sa aplic teoria asta niciodata.

    In schimb, daca te pasioneaza, citeste Mario Livio – Ecuatia care n-a putut fi rezolvata (Humanitas la noi), in care apar niste teorii legate de simetria (matematica) in arta. Mi se par mult mai plauzibile, sincer. 🙂

  8. ana spune:

    Lasand la o parte toate teoriile despre piesee sale (pe care, fie vorba intre noi nu le-a scris el), Garou este un cantaret cu o voce deosebita, sa admiram ceea ce ofera si sa nu mai cautam explicatii in muzica sa. Eu l-am descoperit in 1999 si de atunci il ascult in mod constant, Ma bucur ca a reusit sa scoata si albmul in engleza, unde este mult mai pregnanta inclinatia sa catre rock-ul canadian. Totusi vocea lui superba si melodiile in franceza au reusit sa castige cateva discuri de aur si de platina, chiar si pe la vecinii nostrii estici, din pacate la noi este inca obscur…

Lasă un răspuns

