Ce sa scrii cand n-ai ce scrie

Posted: 16/06/10 in Bloguri, de ce, floue

O chestiune asupra careia s-a oprit Chinezu si a meditat in acest articol. Concluzia lui este ca in viata unui blogger acest moment nu ar trebui sa existe pentru ca un blogger „adevarat” va avea mereu ce sa scrie ca de asta e blogger si nu doar cititor. Si pentru ca articolul veni cu o leapsa, m-am conformat si pasii m-au dus direct pe usa vis-a-vis la Helpdesk. Cum totul mergea bine pe desktop si imprejurul sau si nu aveam ce sa caut acolo, am facut la stanga, am coborat un etaj si am ajuns la cafetarie unde am cumparat una bucata apa plata Spa pentru ca e vara, un latte ca-l meritam pentru efort  si o ciocolata Cote d’Or ca sa compensez nivelul de energie pierdut in desfasurarea lepsei. Neavand cu cine sa discut despre motiune pentru ca in tara asta politica e in alta liga si e impartita pe criterii lingvistice, am rasuflat usurat ca pot schimba doua vorbe despre vremea mereu schimbatoare si nicicand caniculara. Am refacut traseul in sens invers spre birou unde am descoperit ca RoboHelp mai terminase de generat un layout in Flash. Si cam atat. Mai trebuie sa notez ca desi Chinezu sustine ca a fi tu insuti e un principiu care merita pus in practica, eu as vrea ca unii oameni sa nu il puna in practica si sa se prefaca ca-s politicosi si au bun simt macar in public. Ca m-as simti mai bine chiar daca ma mint.

Lasă un răspuns

