Spam de autoaparare

Posted: 18/06/10 in Bloguri, de ce, floue

Am primit pe mail direct la Securitate Personala dot com urmatorul mesaj:

Iti oferim o noua Inventie in domeniul autoapararii premiata la Salonul international de la New York!
Replica fidela 1:1 a telefonului Nokia N73,carcasa ascunde elemente care, puse cap la cap si actionate, duc la o descarcare electrica de 800.000 volti ! Are acumulatori reincarcabili incorporati , poate fi folosit si ca lanterna avand in partea frontala un LED cu luminozitate mare!
Acum cu o reducere de 81 de Euro!

Ma duc pe situl cu pricina convins de bunele intentii ale expeditorului pe numele sau de botez emailistic Elitedeffence. Cand colo telefonul Nokia N73 e de fapt K95 si de fapt nici macar nu e telefon ci doar un element de protectie de 800.000 de volti. Desi ma indoiesc ca voltii aia sunt din aceeasi dimensiune cu aparatul respectiv dar cine stie ce elemnte pune la cap si poate o fi fost vreo inventie de la Massive Dynamics, totusi mi se pare incorect sa platesc 98 de euro pentru electrosocuri in loc de convorbiri ca lanterna cu led am si nu am nevoie… si uite asa se pierde increderea in Spam si in revolutia de pe internet…
nici nu terminasem de scris ca Banc Post imi trimite mail ca vroia sa-mi actualizez datele de identificare desi nu stiam ca sunt client… am incercat sa-i contactez dar formularul lor de contact imi da eroare ca nu vreau sa le dau CNP-ul. Ce sa mai zic? Nici Spamul nu mai e ce a fost…

Comentarii
  1. Corina Cretu spune:

    La Mulți Ani, tuturor românilor!

Lasă un răspuns

