multumiri de 10 martie

Posted: 11/03/08 in Bloguri

din lipsa cronica de inspiratie m-am gandit sa citesc din top posts… si uite asa am ajuns sa-i multumesc lui dadatroll pentru ca cel mai tare comentariu pe ziua de azi.

lui machiavelian ca mi-a dat un proverb tungus la care i-as fi raspuns cu tacerea e de aur sau ceva in genul, dar am ales sa tac direct.

chinezului vreau sa-i multumesc ca a scris un post super tare despre cei mai importanti oameni din viata lui…

unui genial -nu stiu cum am ajuns acolo azi – ca a zis si el odata ca il baga in seama cam mult pe basescu. si cam asa e.

lui nenea care a mai descoperit in acest post un talent exceptional numa bun de trimis la eurovision ca sa vada si astia unde sta sursa nepieritoare de artisti pe banda.

ar mai fi cateva posturi de mentionat dar cu toata tehnica la dispozitie am reusit sa le uit adresele… ideea e ca in unul am aflat vreo 100 de fraze despre atractia binelui si respingerea raului sau ceva de genul. oricat m-am straduit, si vreau sa zic ca am incercat, n-am reusit sa trec de jumatate… oricum o melodie face cat o mie de cuvinte… asa ca m-am gandit sa adaug si un iutub – am aflat si cum se scrie pe romaneste –

P.S. am vazut azi ceva de speriat… un top blogs cu si despre niste oameni care chiar au ce sa spuna si o fac si bine… or s-o fi stricat wordpressul, ori calitatea a inceput sa fie cu adevarat apreciata…

Comentarii
  1. chinezu spune:

    sa stii ca si eu imi multumesc zi de zi pentru copii astia ai mei formidabili…

  2. malina spune:

    Ar fi util un astfel de overview zilnic al blogurilor, sa aleg ce merita citit. 🙂

  3. machiavellian spune:

    Tu ce ai gasit azi? Eu am gasit doar un articol in care una se plangea ca nu-i dau la farmacie medicamente fara reteta, desi se vedea ca nu prea are habar despre ce vorbea.

  4. Daniel spune:

    @malina, ar fi util, dar e nevoie de timp… asa ca uneori iau panoul sau ma uit prin blogroll si cateodata am noroc si citesc ceva interesant. si depinde si de gust… ca sunt multe chestii nesarate care imi iau tot cheful de citit.
    @machiavelian, azi am gasit doua chestii: una despre timp si inca una despre o poza compromitatoare… dar e adevarat… tre sa astepti pana gasesti niste posturi pentru care chiar merita sa multumesti autorilor…

Lasă un comentariu